Kenzo - Totem

Kenzo heeft een nieuwe parfumlijn 'Totem fragrances'





Elke geur wordt volgens kleur gecodeerd, zo heb je Totem Orange, Totem Blue en Totem Yellow. Ook representeren de parfums een bepaalde persoonlijkheid en zijn ze unisex (voor zowel mannen als vrouwen). Er wordt veel reclame gemaakt over deze nieuwe geuren, zelf was ik ook benieuwd! Onlangs kreeg ik een staaltje van Totem Yellow. Yellow staat voor modern, pittig & ultravrolijk. De geur zelf is zeer fris, ruikt naar limoen/citroen, kortweg naar citrusvruchten. Verder bevat de parfum nog roze pompelmoes, thee en hout leders. De geur is inderdaad voor zowel vrouwen als mannen. Zelf ben ik geen zo'n fan van citrusgeuren, ik hou meer van zoete geuren. Maar zo'n frisse geur heeft ook wel iets, dit parfum zal zeker scoren. De geur blijft ook lang, ik heb het nu al tien uur aan en ik ruik het nog steeds! Voor een EDT is dit wel eerder uitzonderlijk.


Indien je van frisse geuren houdt, kan ik Totem Yellow zeker aanraden. Er is wel maar een soort flesje (enkel 50ML) en dat vind ik dan weer een minpunt. Zelf koop ik liever kleinere flesjes want ik verander graag van geur :).



Te koop in verschillende parfumerieën voor ongeveer €46,70/50ml


Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts