Cien: Hydro hand cream

Hey allemaal,

onlangs liep ik in een Lidl filiaal en wandelde voorbij de verzorgingsproducten. Het was me eigenlijk nog nooit opgevallen dat Lidl enorm veel verzorgingsproducten heeft van hun huismerk Cien. Ik ben vastbesloten deze allemaal wel eens te testen en ben gestart bij hun handcrème.

Ik heb gekozen voor de handcrème met amandel en shea boter en ben echt aangenaam verrast. De handcrème heeft een zeer aangename geur, smeert mooi uit en trekt mooi in de handen. Na gebruik voelen mijn handen ook super zacht aan en laat ik geen vettige afdrukken na aangezien de crème mooi intrekt.
Deze handcrème is te verkrijgen in verschillende varianten, elk met zijn eigen precieze werking (deze werkt bijvoorbeeld extra hydraterend en voorkomt uitdroging).
Deze handcrème is te verkrijgen bij Lidl voor amper €2. 

Een zeer mooi en budgetvriendelijk product als je het mij vraagt ;) 

Liefs, Ellen.

Reacties

Populaire posts