Catrice velvet finish concealer

Hallo!

Nu de examens zijn afgelopen zijn de tekenen van vermoeidheid pas echt zichtbaar geworden :(. Lees: donkere randen onder mijn ogen. In die korte blokperiode verouder ik 10jaar. Als ik dan toch naar buiten moet komen, camoufleer ik dit graag. Concealer is hier heel handig bij! Deze concealer gebruik ik de laatste tijd en ben er tevreden over: velvet finish van Catrice. Concealer met hyaluron. Wat is hyaluron? Ja ik wist het ook niet. To the point: is het een zuur dat lichaamseigen is (het lichaam produceert het dus zelf). Het wordt voornamelijk gebruikt om de groefjes op te vullen (dus hier worden de lijntjes onder de ogen opgevuld).

Het bevat ook een sunproof factor. Dat vind ik heel handig, ondanks het mottige weer, schijnt de zon soms. Ik wil zeker mijn huid beschermen van de zon! Door make-up te gebruiken met SPF bescherm ik mijn gezicht zonder zonnecrème op te doen. De concealer verbergt tekenen van vermoeidheid (hoera!) en zorgt voor een zichtbaar liftend effect.


De concealer blend ik met mijn kwast in of je kan het ook met je vingers doen :). 
Sorry voor de creepy eye!

Minder 'blauw' onder mijn oog


Ik ben tevreden over deze concealer, maar of die nu echt een liftend effect heeft? Neen dat niet. Het doet wat ik verwacht van een concealer en dat is voldoende :).

Deze concealer is te koop in het Kruidvat €4,59.

Liefs Margot 

Reacties

Populaire posts