zomertrend : Gouden kleeftattoos

Hey iedereen,

Vandaag bekijk is samen ment jullie een nieuwe zomertrend. Deze trend verschijn stilaan meer en meer in het straatbeeld en ik ben er vrij zeker van dat dit een echte hype wordt eens het bikiniseizoen van start gaat :)

Ik heb het over de Goud en Zilverkleurige kleeftattoos. Ik zag deze onlangs in de Action liggen en kon het niet laten om deze even te testen :)

 

De bedoeling is dat je het design dat je wil uitknipt , het plastic beschermlaagje verwijderd en de tattoo op de huid kleef. Vervolgens dep je met een nat sponsje over het papiertje zodat de tattoo loskomt en op de huid blijft kleven.



Ik vind de designs zeer mooi en het heeft wel iets. De tattoo schittert mooi in het zonlicht en blijft toch gemiddeld een 3tal dagen zitten afhankelijk van de plaats waar je deze kleeft (op mijn schouder heb ik de tattoo 5 dagen kunnen houden, op mijn pols amper 2 dagen).

Met de tattoo op zich is niets mis maar het materiaal ruikt enorm chemisch en onaangenaam. Wanneer de tattoo droog is kan je de tattoo wel afwassen en dan verdwijnt de geur onmiddellijk.

Ik vind dit persoonlijk wel een toffe trend en ik ben er vrij zeker van dat dit de nieuwe hype wordt. Ze zorgen immers ook voor een instant summer feeling :)
Voor mensen die graag tattoos zien maar deze niet levenslang willen houden is dit de oplossing , elke week kan je pronken met een nieuw design ;)

Ik heb de kleeftattoos gekocht in de Action voor €0,99 voor 1 pakje (2velletjes met verschillende designs) maar deze zijn ook te verkrijgen in veritas en verscheidene webshops zoals Mini in the box of Born pretty store.

Liefs, Ellen.

Reacties

Populaire posts