Theelichtjes van de Primark

Hallo!

Vandaag een review over kaarsjes! Ik hou enorm van kaarsen, het liefst geurkaarsen.
'S avonds licht ik altijd kaarsjes in mijn kamer, het maakt het studeren veel aangenamer of kijken naar een filmpje veel gezelliger. Ik heb verschillende soorten, maar het vaakst gebruik ik theelichtjes. De Primark verkoopt ook theelichtjes. Iedere keer als ik ga, neem ik wel een pakje mee. Ze hebben ook grote kaarsen, in alle vormen en geuren. Maar zelf vind ik het wat riskant om glazen kaarsen mee te nemen als ik naar de Primark ga want het is nog een lange weg naar huis!

Ik heb ondertussen drie verschillende soorten gebruikt:

  1. Watermelon & Citronella
  2. Sweet vanilla & Coconut
  3. Pink Yasmine (van deze weet ik de exacte naam niet meer)

De brandduur is volgens de verpakking tot 3,5 uren, ik heb dit getimed en dit was iets langer namelijk 3:56 uren gebrand. Dus bijna een halfuurtje langer (jippie)! In een pakje zitten er 30 theelichtjes voor €2,5 (nog geen 9cent per kaarsje). Dit is dus niet zo duur! 
Over naar de geuren:

Watermelon & Citronella
Ik vond dit op zich een rare combinatie. Het zoete van watermeloen en citroengeur (ik ben niet zo fan van citrusgeuren). Maar toch is het een verrassende combinatie! De citrusgeur wordt gemaskeerd door de watermeloen. Ze komen voor in drie verschillende kleuren: mintgroen, donkerroze en donkergroen (alle drie dezelfde geur). De geur verspreidt zich over de hele kamer, je ruikt het wel degelijk! 




Sweet vanilla & coconut

Zelf hou ik enorm veel vanille geur en kokosgeur. Dit is dan voor mij de perfecte combinatie. Het ruikt zeer zoet. Wat ik jammer vind is dat bij het branden de geur niet overheerst maar eerder subtiel aanwezig is. Voor sommige mensen is dit ideaal maar persoonlijk vind ik dat een geurkaars echt wel sterk mag ruiken.












Pink Yasmine

Ik weet de naam niet meer (oeps) dus noem ik het maar zo! Het is een lichtroze kaars en ruikt opnieuw lekker! Het ruikt naar zoete parfum, ik vind dit een lieve geur en zeer rustgevend (ik brand ook een kaarsje een paar uur voor ik ga gaan slapen).














Algemeen ben ik zeer tevreden over de theelichtjes van de Primark: ze zijn niet duur, branden voldoende, er zijn verschillende geuren en hebben leuke namen! Zoals ik zei, koop ik er iedere keer als ik naar de Primark ga en dat zal niet snel veranderen in de toekomst :).


Theelichtjes zijn te koop in alle Primark filialen voor €2,5/pakje.


Liefs Margot x






Reacties

Populaire posts