Strawberry Body Polish - The Body Shop

Hallo :)

Zoals jullie vermoeden is de Body Shop enorm geliefd bij Ellen & ik. We hebben veel producten hiervan want we geloven in hun producten en filosofie! Vandaag zal ik een van mijn favoriete producten tonen. Het gaat over de bodypolish! Ik hou van dit product. 
Tijdens de kerstperiode bracht TBS een limited edition uit met onder andere glazed apple. En toen heb ik dit product leren kennen, ik was uiterst spaarzaam met mijn glazed apple maar toch was het plezier snel gedaan en was het leeg. Op de website hadden ze nog een body polish uit de strawberry lijn. Dit zou mijn volgende aankoop zijn! In de winkel vond ik nergens deze polish, tot plots aan de kassa waar de bakjes staan met kleine hebbedingen en daar was er een bakje met body polishjes! In de geur strawberry & satsuma. Toen ik afrekende vertelde de verkoopster dat ze ook grote versies hebben en dus goedkoper (snel verwisselen van mini naar maxi). Ik was zo happy! Waarom hou ik van body polish? Wel, het is een douchegel met kleine scrubdeeltjes.

Zaadjes + korreltjes

Schuim!
Het is zachter dan een scrub en meer handig om open te wrijven. Je kan je er uitstekend mee wassen en scrubben. Ook is de geur enorm lekker, aardbeitjesAardbeiAardbei!
Na het douchen ruik ik nog heel lang naar aardbeien en is mijn huid uiterst zacht want de scrub verwijdert de dode huidcellen en houdt de huid flexibel. 

Voor een fles van 200ml betaal je €10. 


Liefs Margot Aardbei

Reacties

  1. Ik geloof dat ik deze eens gehad heb in een pot ( dat was niet zo praktisch in gebruik). Deze tubes lijken me veel fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei dat kan ik mij inderdaad voorstellen! Een tube is veel makkelijker in gebruik ! Liefs x

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts