Rimmel Provocalips

Hallo,

Vandaag stel ik jullie een product voor uit het Rimmel assortiment namelijk de Rimmel Prococalips lipgloss. Een vernieuwde formule die tot wel 16u lang op de lippen blijft.


Ik heb nr 500 : Kiss me you fool en nr 110: Dare to pink getest en ben echt overtuigd van dit product.
De kleuren zijn echt zeer intens en de lipgloss blijft echt enorm lang zitten, gaat niet af bij het drinken en kleeft niet.

Het aanbrengen van de lipgloss gebeurt in 2 keer (zoals op onderstaande "handleiding"). Fase 1 is het aanbrengen van de kleurlaag. Na het aanbrengen van de kleurlaag is het de bedoeling dat je deze laag eerst laat opdrogen. Tijdens het drogen is het het best om je mond open te houden zodat je lippen elkaar niet raken. De handleiding raadt 60 seconden droogtijd aan maar bij mij duurt dit meestal iets langer. Wanneer de kleurlaag volledig droog is trekt deze een beetje tegen op de lippen en dat is het signaal om over te gaan naar stap 2 : de applicatie van de topcoat. Deze topcoat zorgt voor een fixatie van de kleurlaag en hydrateert je lippen. 


Ikzelf ben meer dan overtuigd van dit product :) 
Ik breng 's morgens de kleurlaag aan en werk doorheen de dag enkel bij met de topcoat, aangezien de glanslaag soms wel wat kan vervagen door het eten of drinken, de kleurlaag zelf blijft echt muurvast zitten en verwijder je s' avonds best met wat ontschminker.

De provocalips lipgloss is onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat voor €11.95.

Liefs , Ellen.


Reacties

Populaire posts