Nailart of the day: Black and Gold

Hey iedereen,

de examens zijn in aantocht en ik ben al volop gestart met de blok. De boog kan natuurlijk niet altijd gespannen staan en dus neem ik af en toe wel eens een pauze om mijn nagels een kleurtje te geven.
Vandaag heb ik gekozen voor een simpel Black and Gold design.


De duim vind ik persoonlijk zeer tof, de andere heb ik in 1 kleur gelakt om het design op mijn duim er te laten uitspringen. Ik heb dit design geplaatst met behulp van doorzichtige plakband. De bedoeling is om, na het aanbrengen van een base coat, een stukje plakband zodanig op je nagel te kleven dat de helft van je nagel (de bovenkant) is afgeplakt. Vervolgens ga je met de lichtste kleur het onderste, niet afgeplakte, deel van je nagel lakken. Laat dit goed drogen vooraleer je de plakband eraf haalt want anders heb je kans op beschadiging van je kleurcoat. Om het bovenste hoekje in te kleuren heb ik eerst een striperpenseel (een zeer fijn penseeltje dat toelaat om zeer gedetailleerd te werken) gebruikt om langs de randjes in te kleuren en een gewoon borsteltje om de rest van de nagel in te kleuren.

Nagellak : 
Black : 46 Black is Back van essence 
Gold : 44 on air ! van essence 

Deze manicure is op een 10 tal minuten af en ziet er toch heel speciaal uit :)

Liefs , Ellen x.

Reacties

Populaire posts