Make-up shoplog Frankfurt

Hey ,

Afgelopen weekend was ik in Frankfurt en heb ik wat rondgesnuffeld tussen de make-up.
Wat me opviel was dat verzorgingsproducten redelijk wat goedkoper zijn in Duitsland in vergelijking met België.
Ik heb dan maar besloten om het één en ander mee te brengen ^^

Ik heb 4 nagellakjes van essence meegebracht uit de gel polish collectie. Bij ons betaal je ongeveer €2 terwijl deze in Duitsland amper €1.55
44 : On Air !
36: Dare it Nude
46 : Black is Back 
22 : I love my blue jeans

Verder heb ik nog een lipgloss uit de xxxl nude collectie van essence meegebracht die ik ongeveer €1.95 heb betaald. Nr 06 soft almond.

Zoals jullie waarschijnlijk reeds hebben opgemerkt ben ik grote fan van de essence Big Lash mascara. Bij ons betaal je rond de €3 terwijl ik hier amper €2.25 heb betaald

En als laatste heb ik ook nog een parfum van Bruno Banani gekocht aan €9.99 (€14 bij ons).

Het feit dat de producten in Duitsland goedkoper zijn hangt waarschijnlijk voor het grootste deel samen met het feit dat er bij ons 21% BTW wordt aangerekend terwijl dit in Duitsland maar 19% is. Maar op een heel kasticket kan dit wel ineens wat euro's schelen.

Dus indien jullie in Duitsland zijn, ga dan zeker even langs een make-up store of een winkeltje waar ze make-up en verzorgingsproducten verkopen want het loont echt de moeite om daar je favoriete producten in te slaan :)

Liefs, Ellen.

Reacties

Populaire posts