MAC - Coral Bliss

Onlangs kocht ik mijn allereerste MAC product. Ik wou al heel lang een product kopen omdat iedereen vol lof spreekt over dit merk. MAC is een cosmetica merk gemaakt voor en door make-up artiesten. MAC is enorm geliefd voor professioneel gebruik. Het is geen budgetmerk, het is redelijk prijzig. Zelf heb ik €19 betaald voor een lipstick. Is dit veel? Sommige zullen zeggen van ja en andere vinden dit een normale prijs. Iedereen heeft een eigen mening over hoeveel geld ze willen geven aan make-up.
Maar ik wou per sé dit merk testen dus heb ik een lipstick gekocht!


Het was moeilijk om te beslissen, zoveel verschillende kleuren of soorten finish van de lipstick. Ik zocht een lipstick voor dagelijks gebruik. Niet te opvallend maar toch een mooi kleur. Ik had al één kleur die ik zeer mooi vond, een medewerkster heeft nog een paar andere kleuren getoond maar ik was al lang verkocht door mijn eerste gedacht. Ik kocht coral bliss!


Geen lipstick
Coral Bliss
       



Coral bliss is een koraalroze kleur. Een laagje is zorgt voor een minimale dekking en is zeer licht, perfect voor school/werk. Wil je een meer opvallende kleur kan je een paar laagjes over elkaar brengen (zie foto hier onder). Dan wordt de kleur meer intens. De kleur blijft een tijdje, tot nu 4uur. Het vervaagt natuurlijk als je eet/drinkt. Even kort bijwerken en dan je weer verder!
Vanboven één laagje en vanonder drie


Ik ben tevreden over Coral Bliss. Ik was op zoek naar een lichtje kleurtje die ik makkelijk met alles kan combineren. Over het merk zelf, ik heb nu nog maar een lipstick getest dus vind ik het wat weinig om al een complete mening te hebben, maar ik vind deze lipstick al echt super. De lipstick ruikt ook heel lekker, naar vanille. Vind ik altijd leuk, sommige lipsticks hebben geen geur of net een chemische (bah).

De verpakking vind ik ook heel chique, precies een kogelvorm. Zwart omhulsel met glitters in, MAC staan in het midden gegraveerd. Ziet er heel fancy uit!


Coral Bliss is te koop in de winkels van MAC of via de online store voor €19.


Liefs Margot x


Reacties

  1. Dat is een heel mooie kleur ! Ben verzot op koraalkleurtjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een mooi kleurtje! Ik zie koraal ook heel graag, perfect voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts