Ecotools Lovely Looks set

Hoi iedereen!
Vorige maand heb ik een paar dingen besteld op de website van de Bijenkorf. Dit is een Nederlandse winkel, een beetje vergelijkbaar met de Inno die wij in België hebben. Ze hebben daar enorm mooie producten. Ik heb onder andere dit leuke setje kwasten gekocht van het merk Ecotools. Ecotools is een merk van Paris Presents Incorporated, andere merken die hier thuis horen zijn: Body Benefits en Real Techniques.
Ecotools is bekend om zijn zachte cosmetische kwasten, cruelty-free haartjes, gerecycleerde aluminium omhulsels en de zachte bamboe uiteinden. Dit klinkt allemaal heel mooi! De verpakking is ook heel geslaagd, de kwasten die ik heb gekozen hebben een felblauwe achtergrond met vrolijke roze, gele en oranje bloemen erop! Het ziet er echt heel zomers uit. De kwasten zelf zijn zeer zacht, met andere merken heb je soms dat de haartjes heel grof zijn en soms pijn doen. 

Het setje bevat vijf kwasten:


  1. Foundation Brush wordt gebruikt om foundation aan te brengen en door de dunne zijde van de kwast zorgt het voor een gelijkmatige verdeling van de foundation
  2. Shadow Brush voor het aanbrengen van oogschaduw
  3. Flat eyeliner Brush: deze kwast wordt gebruikt om poeder, gel of crème aan te brengen 
  4. Angled Blush Brush: gebruikt om blush aan te brengen 
  5. Powder Brush wordt gebruikt om je make-up vast te zetten 
De vijf kwasten werken samen perfect om je favoriete make-up look te maken! 

Ik ben heel blij met dit setje, ik vind de kwasten enorm mooi! Ook heel handig om mee te nemen, het setje pakt niet veel plaats in. In het setje zelf staan er ook twee looks die je kan maken met de kwasten. Op elke kwast staat vanonder voor wat ze dient! Zo moet je niet altijd kijken naar de tekeningen om te weten welke kwast je nodig hebt. 
Powder brush

Ik gebruik de kwasten nu al een week en ben er tevreden over, ze zijn klein en compact, handig in gebruik, zijn heel zacht,... Alles wat ik zoek in kwasten :).


Ecotools is niet meer te koop in de Bijenkorf, misschien wachten ze op een nieuwe collectie. Maar op het internet vind je zeker nog adresjes waar ze dit merk verkopen.

(Prijs Bijenkorf: 29 euro voor een setje van vijf, maar ik had een korting van 10 euro)


Liefs Margot 








Reacties

Populaire posts