Crazy Cranberry - Dr Van Der Hoog

Hallo iedereen!

Elke week probeer ik een gezichtsmasker aan te doen, meestal gebruik ik mijn masker van The Body Shop uit de Tea tree lijn maar ik had over een maand een setje gezichtsmaskers gekocht van het merk Dr Van Der Hoog. Er was een big sale op de website van de Bijenkorf. Ik kocht volgend pakketje:

Ik heb de Crazy Cranberry als eerste getest. Het is een kant en klaar masker dat je huid voedt en beschermt. Omdat ik een verkoudheid heb en mijn huid droog is dacht ik dat dit masker ideaal was. Eerst moet je je huid reinigen, masker royaal aanbrengen, kwartiertje ontspannen en tot slot afspoelen met water.

Ik vind dat er redelijk veel in zo'n pakje zit, zeker voldoende voor tweemaal! (Nu heb ik samen met mijn mama het masker aangedaan)

Ik heb het gebied net onder mijn neus vrij gelaten (het is rood en ligt open) het masker zou te agressief zijn hier! Je moet ook je lippen en ogen wat vrij laten.

Na het afspoelen voelde mijn huid heel zacht en flexibel aan. Nu een dag later heb ik minder last van de droge plekjes op mijn gezicht. Ook een pluspunt is dat het masker niet opdroogt en hard wordt!


Ik vind maskertjes heel leuk, ideaal voor een zalig me-time moment. Ze zijn ook heel goed voor je huid, let wel op dat je het niet te lang laat inwerken. De tijdsduur staat er met een reden op :). De maskers zijn onder andere te koop in het Kruidvat voor €2,19/stuk. Dit setje heb ik gekocht tijdens een sale van de Bijenkorf voor €5 (niet meer te koop).


Liefs Margot x





Reacties

Populaire posts