Catrice Make-Up Blending Sponge

Hallo!

Onlangs was er in het Kruidvat een actie van Catrice: twee producten kopen voor €5. Wat echt heel goedkoop is! Een foundation kost al €7,59. Dus heb ik een paar producten gekocht (voorraadje aangekocht). Ik kocht onder andere het product dat ik vandaag review. Namelijk dit sponsje! 

Ik ben al lang op zoek naar zo'n sponsje en toen zag ik eentje liggen en met de actie, was de keuze snel gemaakt! Wat is het nu? Wel het wordt gebruikt om foundation/bb cream/cc cream/ concealer aan te brengen. Het zou enorm goed blenden. Blenden is een techniek waarmee je de foundation goed in je huid kan brengen. Zo valt het minder op dat je make-up aanhebt, het blendt (versmelt) mooi met
je huid. Dus ik was hier zeer benieuwd naar! 


Eerst moet je het sponsje bevochtigen met water. Ik hou het even onder de kraan en dan goed uitknijpen. Dan pomp ik wat foundation op mijn hand, dop het sponsje erin en dan breng ik het aan op mijn gezicht. Dan verdeel ik de foundation over mijn gezicht, niet wrijven maar op en neer gaan met het sponsje. Zo krijg je een mooie natuurlijke look! Wat ik wel jammer vind is dat de spons veel product opneemt, zo heb je meer foundation nodig terwijl dit niet nodig is.

neemt snel foundation op


Het is wat wennen in het begin maar na twee keer te gebruiken, ging het al veel vlotter! 

Je hebt verschillende merken die zo'n sponsjes verkopen. Catrice maar ook het Kruidvat zelf. Echter heb ik deze van het Kruidvat nooit gevonden (is afhankelijk van het filiaal). 
Prijs is €4,59/stuk. Ik kocht ze via de actie voor €2,5. Ik raad dit zeker aan, het resultaat is veel mooier en blijft je make-up ook veel langer en het gaat heel snel om je make-up goed aan te brengen. Enigste nadeel is dat het veel product opneemt.

Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts