Review Fuji Green Tea - The Body Shop

Hallo :)

In het begin van april was er een wedstrijd van The Body Shop. Deel jouw healthymoment en win een pakketje van de Fuji Green Tea lijn. Ik was net gaan joggen en had een foto genomen tijdens het stretchen. Hiermee heb ik pakketje gewonnen *jaaaaay*! Ik ben ook naar de VIP avond geweest (hier lees je het verslagje). Toen wou ik niets van de nieuwe lijn kopen omdat ik niet wist wat ik zou ontvangen! Dus nu kan ik met plezier deze heerlijke producten gebruiken. 
 

Ik heb een douchegel, bodyscrub en bodybutter gekregen.


Als eerste de bodyscrub. Ik hou echt van de bodyscrubs van The Body Shop. Deze is geen uitzondering. Het is een heel zachte scrub, een gelachtige substantie met kleine korreltjes. De scrub verwijdert alle dode huidcellen en zorgt voor een zachte huid. Het ruikt enorm fris en is dus echt ideaal voor in de zomer.





























De douchegel ruikt opnieuw zeer lekker en fris! Als je 's morgens onder de douche staat en je moet nog wat wakker worden dan helpt deze douchegel daarbij! De frisse geur zorgt meteen voor een opwekkend effect :).
Het schuimt ook goed, dat vind ik leuk. Sommige douchegels schuimen totaal niet en heb je enorme hoeveelheden nodig om je deftig te kunnen wassen :/. De douchegels van The Body Shop ruik je echt nog heel lang op je huid.
In combinatie met een bodybutter uit dezelfde lijn kan je een hele dag zonder parfum!
Het laatste product is een body butter. Ik heb al een paar body butters van The Body Shop gekocht en opgebruikt. Het zijn leuke producten, je hebt enorm veel keuze! De body butter is heel zacht en heeft een romige structuur. Ook een lichtere structuur dan de ander body butters die ik heb. Het dringt dan ook heel snel in de huid, zo hoef je niet lang te wachten om je aan te kleden :).


Ik vind deze lijn enorm geslaagd! De frisse geur van groene theeblaadjes is zeer verrassend. Normaal ben ik niet zo'n fan van frisse geuren maar de Fuji Green Tea lijn vind ik wel lekker!


De boxset is te koop in alle Body shop filialen of online via de website voor 23 euro.


Liefs Margot x












Reacties

Populaire posts