manicure met essence gel nail polish

Hallo iedereen ,

Vandaag nog eens een manicure, dit keer met de producten van de essence nail polish lijn. Intussen zijn deze producten in elk kruidvat filialen te verkrijgen in diverse kleuren.
Van de kwaliteit zijn we reeds overtuigd aangezien we deze reeds hebben getest in een voorgaand blogbericht.





















Persoonlijk vind ik dit een zeer toffe manicure , ik heb graag een neutrale kleur op mijn nagels maar wil toch steeds een speciale touch aan mijn manicure geven. Dit glitterlakje is hier perfect voor. Er zit een licht gouden ondertoon in die perfect samen gaat met de beige kleur.
beige kleur : nr 36 Dare it nude 
glitterkleur : nr 44 On air!

Een kleine tip : ik heb deze kleurtjes aangekocht tijdens mijn reis naar Frankfurt en de producten van oa essence zijn hier beduidend goedkoper. Voor deze lakjes heb ik amper €1.55 betaald per kleurtje.

Liefs , Ellen 

Reacties

Populaire posts