Magnum Pink

Hallo!
De zomer is aantocht, dit betekent ook weer ijsjes tijd! Voor sommige mensen is het altijd tijd om een ijsje te eten :). Magnum heeft twee nieuwe smaken ontwikkeld. Magnum Pink & Magnum Black. Zelf werk ik als een student in een supermarkt en ik zag een paar keer de ijsjes passeren. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb daarom ook een doosje gekocht! De Magnum Black is met espresso, zelf ben ik totaal geen koffie fan. Dus deze zal ik niet zo snel proeven                   

Dus heb ik de Magnum Pink gekozen :). De Magnum Pink is een ijsje met framboos. Framboos ijs is een van mijn favoriete smaken - al dan niet favoriete- ik kies altijd framboos! Ik was dus heel benieuwd naar de smaak. 
In een doos zitten vier grote ijsjes. Zowel de doos als de verpakking zijn felroze, fancy! 

                   
                   
Het ijsje is ook roze maar eerder een parelmoer kleur. Het is chocolade gedoopt in een roze kleurtje! Na mijn eerste hapje zie ik dat het ijs zelf roze is! Als een liefhebber van roze vind ik dit heel mooi :). 
                            
                            

Het smaakt naar framboosjes, zoet en met een zuur kantje. In het ijs zie je een donker roze streep, dit smaakt meer geconcentreerd. Het is niet super zuur, maar het typische frambozen zuur, heel subtiel dus.

                             
Ik zal zeker nog zo'n magnums eten, heel lekker en de ideale verkoeling als het warm is! De Magnum Pink ijsjes kan je in vrijwel elke supermarkt kopen. Het is 4,95 euro per doos.

Ben je ook benieuwd naar deze smaak of ben je eerder een koffie liefhebber? 


Liefs Margot x


Reacties

Populaire posts