Ik ga op reis en ik neem mee ...

Hey iedereen ,

Morgen vertrek ik voor een weekendje op reis en ik dacht dat het misschien wel tof zou zijn om meteen ook even mijn reis make-up tasje te laten zien via de blog.
Ik vind het altijd zeer moeilijk om mijn make-up collectie thuis achter te laten. Ik kan jammer genoeg niet alles meenemen dus heb ik een selectie gemaakt van de meest essentiële dingen die ik uiteindelijk meeneem op reis.


Een coverstick mag bijvoorbeeld nooit in je tasje ontbreken. Met een coverstick kan je op elk moment (in combinatie met een compact poeder) je make-up bijwerken zodat je er steeds stralend uitziet. Verder neem ik ook altijd een fond de teint en bb of cc cream mee. De fond de teint gebruik ik dan vooral wanneer ik 's avonds ergens naartoe ga terwijl ik de bb of cc cream overdag gebruik aangezien deze de huid beter beschermt tegen schadelijke stralingen van de zon bijvoorbeeld.
Zoals reeds vermeld neem ik ook steeds mijn compact poeder mee om mijn make-up op elk moment te kunnen bijwerken.

Verder heb ik ook steeds mijn eyeliner en mascara mee, ik gebruik op reis geen oogschaduw omdat ik meestal de tijd niet heb om me volledig te maquilleren. Een eyeliner lijntje tegen de bovenste wimperrand en je wimpers goed aanzetten met mascara doen in dat geval echt wonderen. 

Omdat ik mijn ogen niet in de verf zet kies ik er wel altijd voor om een opvallende lipstick mee te nemen, in dit geval is het een rode tint uit de Bourjois velvet lipgloss lijn. Ik heb ook altijd een lichtere lipgloss (catrice) mee om door de dag te dragen indien ik geen zin heb om de rode te dragen.

Om mijn gezicht iets meer karakter te geven kies ik er ook altijd voor om mijn wenkbrauwen een beetje bij te kleuren met wat wenkbrauwpoeder. 

En last but not least heb ik ook steeds een brush- en foundationkwast bij.  

Ik ben heel chaotisch en pak altijd op het laatste moment dus het is misschien wel een ideetje om op voorhand een lijstje te maken van jouw essentials dat je dan steeds kan gebruiken als checklist. zo ben je zeker dat je alles bij hebt en kom je niet voor verrassingen te staan eens je op vakantie bent ;) 

Liefs , Ellen. 


Reacties

Populaire posts