Review // Rimmel - Scandaleyes Volumeflash mascara extreme black

Hallo!
Vandaag een review over een mascara van Rimmel. Het vinden van de ideale mascara is lastig. Eentje dat zorgt voor langere wimpers én meer volume. Zelf heb ik geen lange wimpers (snif snif). Ik probeer graag nieuwe mascara's uit in de hoop mijn perfecte match te vinden! Ik kocht onlangs eentje van Rimmel. Rimmel heeft een mooie collectie aan mascara's, ik heb er al eerder gekocht. Nu heb ik de Scandaleyes Volumeflash mascara extreme black gekocht.

Waarom deze mascara? Op de website van Rimmel kan je in drie stappen kijken welke mascara het best bij je past. Ik kwam bij deze uit en daarmee wou ik deze zeker testen! Ik ben op zoek naar meer volume maar vooral meer lengte. Deze mascara belooft deze twee zaken! Het valse wimper effect komt door de super size formule met 3x collageen en 3x keratine. En wat ik super belangrijk vind, de mascara zou niet klonteren! Niets is zo irritant als een klonter die je complete look verpest...
De verpakking is knaloranje. Net zoals de meeste producten van Rimmel: opvallende kleuren! 

Het borsteltje is groot en dik in tegenstelling tot andere mascara borsteltjes. 


Hier volgen enkele voor en na foto's. 

Geen mascara









Met mascara











Mijn mening: het is een fijne mascara! Zorgt inderdaad voor meer volume, lengte en klontert niet. Het aanbrengen ging zeer makkelijk, geen problemen met de borstel. De mascara droogt heel snel, zo kan je makkelijk doordoen met je make-up. Ik heb mascara's die denk ik nooit droog zijn, echt niet leuk. Deze mascara zal ik zeker opnieuw gebruiken, het heeft alles wat ik in een mascara zoek en de prijs valt enorm mee. Het is geen budget en ook geen high end product, het ligt tussen beide!

Tip: je kan een selectie van de Rimmel mascara's nu voor €9,99 kopen in het Kruidvat!

Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts