Fraîcheur Végétale met verveine

Hallo !!

Met dit warme weer kunnen we allemaal wel eens een verfrissing gebruiken. 
Daarom review ik voor jullie vandaag een eau de cologne/eau de toilette van Yves Rocher.


Het is een parfum uit de Fraîcheur Végétale lijn van Yves Rocher. Ik heb deze vorige jaar gekocht om eens te testen en was meteen verkocht. Ik gebruik hem echter niet als parfum maar eerder als eau de cologne omdat de geur vrij snel vervliegt, maar als eau de cologne vind ik dit product echt super !!!

Ik ben vooral fan van de variant met Verveine (citroenverbena). Het is een zeer frisse citrusgeur, licht vergelijkbaar met citroen en zorgt echt voor verfrissing gedurende de warme zomderdagen.
Omwille van de citronella achtige geur helpt dit product ook de muggen weg te houden. Ik weet niet of dit de bedoeling is maar ik vind het in ieder geval een enorm pluspunt :) 

Na het sprayen voelt je huid echt verfrist aan en de geur werkt, voor mij persoonlijk althans, vrij opwekkend. Ik vind het zelf een zeer aangename geur. 

Ik geloof dat ik voor dit flesje van 125ml ongeveer 5 euro heb betaald met een kortingsbon. De normaalprijs staat momenteel op €12.90 en verder heb je ook nog een variant met Kamperfoelie één met groene thee.
Wat mij betreft is dit zeker een aanrader ^^

Liefs , Ellen  

Reacties

Populaire posts