Essence Love & Sound Lipsticks

Hallo!

Essence brengt regelmatig limited editions (LE) uit. De nieuwe LE is de Love & Sound collectie. Deze nieuwe trend edition is geïnspireerd op het komende festivalseizoen. De collectie omvat: oogschaduw, nagellak, eyeliner, bronzing papier, nagelriemtattoo's, lipsticks, protection pads voor je voeten en een blush.
Gisteren zag ik de collectie staan in het Kruidvat in Brugge en kocht ik de twee lipsticks. Zelf ben ik nog van plan om de tatoo's, bronzing papier en de blush te kopen, hier twijfel ik nog over dus wacht ik even tot de collectie verkrijgbaar is in Kruidvat hier in de buurt (impulsief kopen komt niet goed bij mij). Ik kocht beide lipsticks, het zijn twee matte lipsticks. Matte lipsticks, daar moet ik nog altijd even aan wennen. Je moet hiervoor goed verzorgde lippen hebben, heb je last van velletjes of zo dan vallen deze veel sneller op indien je een matte lipstick gebruikt.


Het zijn twee kleurtjes ideaal voor in de lente/zomer. Het eerste is 01 Crowd Gone Wild, dit is een abrikoos-oranje kleur. 02 Glastonberry is een roze/bruine kleur. Beide lipsticks ruiken beide zoet, volgens Essence zelfs ruiken ze naar besjes. 




Ze voelen zeer zacht aan op de lippen. Ik had niet het gevoel dat mijn lippen droog aanvoelen. Zoals je ziet is het oranje wel tamelijk fel, dat zal mooi zijn als ik wat gebruind ben :). De andere kleur is iets minder fel, maar toch een draagbaar kleurtje. Zelf vind ik ze niet echt mat aanvoelen. Ik heb andere lipsticks die veel meer mat zijn. Deze voelen echt nog goed aan op de lippen!



Wat ook leuk is aan de lipsticks is dat je deze kan opbouwen, je kan ze dus feller en intenser maken naar mate je meer lipstick opdoet.


De collectie is enkel in België te verkrijgen. 
De lipstick is 2,39 euro per stuk.



Liefs Margot x














Reacties

Populaire posts