The Body Shop skin clinic shopping avond.

Hallo iedereen,

gisteren (vrijdag 13/3) heb ik een bezoekje gebracht aan The Body Shop Gent ter gelegenheid van de skin clinic shopping avond.

The Body Shop organiseert regelmatig shoppingavonden waarbij een bepaald product of een bepaalde lijn uit het assortiment in de kijker wordt gezet. Verder kan je gedurende deze evenementen genieten van allerlei kortingen, kan je beroep doen op de consulentes voor gratis make-up of huidverzorgingsadvies en verder kan je kennis maken met de nieuwste producten binnen het Body Shop gamma.

Deze keer werd extra aandacht geschonken aan The Drops Of Youth lijn. Een lijn met verzorgingsproducten die de celvernieuwing van de huid stimuleren en de eerste effecten van veroudering, zoals fijne lijntjes en lichte verkleuringen, tegen gaan.

 

Ik had reeds kennis gemaakt met het drops of youth concentrate (links op onderstaande foto) en was hier zeer tevreden over. Je gebruikt dit product best na het reinigen van het gelaat of vooraleer je een dagcrème aanbrengt. Het flesje bevat een pipetje waarmee je 3 druppeltjes op je hand laat vallen en deze masseer je vervolgens lichtjes in de huid. Dit product versnelt de celvernieuwing van de huid en geeft je gelaat een natuurlijke en frisse uitstraling.






Ik heb persoonlijk ook tamelijk wat last van acné en ik moet zeggen dat dit sinds ik dit product gebruik (ik gebruik dit minimum 4 keer per week) aanzienlijk beter is.





Verder stonden ook nog de wonderblur en het nieuwe  Drops of youth Bouncy sleeping mask in de kijker. Tijdens de koopavond heb ik dit sleeping mask gekocht dus hier volgt zeker en vast nog een review over maar aangezien ik zeer tevreden ben van de andere producten uit het gamma ben ik er van overtuigd dat ook dit niet zal teleurstellen :)


Verder heb ik ook wat make-up advies gekregen en een korte demonstratie van hoe ik het best make-up aanbreng die past bij de kleur en vorm van mijn oog. Dit advies is steeds zeer nuttig en ik leer dan ook elke keer weer iets nieuws bij.

Een aantal prijzen:
Het Bouncy sleeping mask (90ml) : €27
Drops of youth concentrate (30ml): €27
Drops of youth concentrate (50ml): €39
Wonderblur (30ml) : €19

Bij afrekening aan de kassa kreeg je als houder van een The Body Shop klantenkaart nog een goodiebag ter waarde van €24 bij aankoop van minimum €35.
Hierin zat nog een bodysorbet, een gelaatsreinigende lotion, een hydraterende toner en een vitamine e dagcrème zoals je kan zien op onderstaande foto.


Deze koopavond was voor mij opnieuw geslaagd en ik kijk reeds uit naar de volgende. Indien jullie ook interesse hebben om een soortgelijke koopavond mee te maken, dan raad ik jullie aan de facebookpagina van The Body Shop in de gaten te houden of  naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan en te vragen naar een klantenkaart. Op die manier blijf je via mail steeds op de hoogte van promoties of evenementen.

Liefs, 
Ellen x. 

Reacties

Populaire posts