Review // Essence False lash effect mascara

Hallo iedereen! Ik heb onlangs in het kruidvat twee mascara's gekocht van het merk Essence namelijk van Lash Princess collectie. Je hebt een groene en een oranje mascara. Vandaag test ik de groene!


False lash effect mascara, deze mascara zorgt ervoor dat je wimpers eruit zien als valse, dus extra lang! Zelf heb ik geen lange wimpers (snif) lange wimpers zijn echt mooi en heel vrouwelijk. 

zonder mascara

met mascara
Zelf vind ik het een goeie mascara, het zorgt ervoor dat mijn wimpers iets langer zijn. Natuurlijk kan je geen wonderen verwachten als je geen lange wimpers hebt (jammer genoeg). Minpuntje vind ik dat de mascara heel plakkerig aanvoelt & snel klontert. Tijdens het aanbrengen was er veel mascara op het borsteltje wat natuurlijk niet zo fijn is. Je moet zeker wat mascara langs de kantjes afdoen in het flesje zelf vooraleer je erop doet 

Deze mascara is te koop in het Kruidvat voor €3,39. 



Liefs Margot x







Liefs Margot

Reacties

Populaire posts