OPI Hawaii

Ik heb onlangs dit setje van OPI Hawaii gekocht bij de Planet Parfum. 


OPI heeft voor de zomer een Hawaii collectie ontworpen met 12 kleurtjes. Ik heb een minisetje gekocht, hier zitten vier kleine lakjes in. Zo kan je kennis maken met de collectie en heb je vier kleurtjes voor de prijs van een grote (en een beetje meer). Meestal koop ik een minisetje van een nieuwe collectie :). 
De collectie bestaat uit paar lichte kleuren en ook meer donkere kleuren. Ook zit er een gele glitter bij 'Pineapples have peelings too' deze vind ik echt mooi maar zit jammer genoeg niet in het pakket. 
Zelf vind ik dat in het pakketje de mooiste kleuren zitten!

Over naar de swatches!
Het eerste is Suzi shops & island hops. Dit is een babyroze, heel mooi en schattig voor in de lente. Ik hou echt van pastelkleurtjes. Hier heb ik twee laagjes op maar op echt heel mooi te zijn denk ik dat er drie nodig zijn (zeker bij mijn wijsvinger)

 That's hula-rious is een pastelgroene lakje. Opnieuw heel mooi voor in de lente, zo vergeet je heel snel het grauwe weer buiten! Dit is echt zo mooi op mijn nagels maar ook hier zijn drie laagjes nodig, dit vraagt veel werk (lees lange droogtijd) en ik ben altijd te ongeduldig om te wachten!
Op naar Lost my bikini in molokini, dit is een donkerpaarse kleur. Op zich vind ik donkerpaars een raar kleur voor in een zomercollectie. Maar na het lakken van mijn nagels vind ik het wel nog iets speciaals. 

Het laatste kleurtje is Aloha from OPI. Het is koraal kleurtje, opnieuw zeer mooi zeker als je huid wat kleur krijgt door de zon! Dit zal zeker een zomerfavoriet zijn van mij!


Ik ben heel tevreden over deze collectie, het zijn mooie kleurtjes die samen passen als een geheel. Enigste nadeeltje is dat je tussen lakken van je nagels wat tijd moet tussen laten zodat ze zeker extra droog zijn. Iets waarmee dit proces versnelt zijn zo'n druppeltjes die je kan kopen om op je nagels te doen waardoor je nagellak heel snel droogt!

Dit setje is te koop voor 18,90 euro bij Planet Parfum

Liefs Margot x





Reacties

Populaire posts