Opening H&M in Izegem

Hallo!

Vandaag was het de opening van H&M in Izegem. EINDELIJK!!! Finally een H&M wat dichter bij huis! Als ik naar een H&M wil moet ik minimum 20 min rijden met de auto, nu is dat verleden tijd want op nog geen vijf minuutjes van mijn huis is er eentje! Er werd niet zoveel reclame gemaakt over deze nieuwe winkel, alleen een maand terug hoorde ik de eerste geruchten. En thank god dat die echt waren! Dus vanmorgen rond 11u was het de officiële opening, de eerste 500 kregen een klein geschenkje ( heel lief trouwens!). 

Ik had niet zoveel tijd (ik was net op tijd) maar wow, zoveel volk! Er was muziek aan het spelen, een rode loper & veel volk. Meer was er echt niet nodig om enthousiast mee af te tellen naar de grote opening! Na het aftellen was het drummen, alhoewel viel dit nog mee (heb maar tweemaal een buggy in mijn rug gekregen). 
Bij het naar binnen gaan kreeg ik een mapje met het persbericht. Het is een grote en ruime winkel, veel groter dan een gemiddelde h&m. Dames-, heren- en kinderafdeling. Ook een uitgebreide sportafdeling. Naar aanleiding van het festival Coachella heeft h&m een  collectie uitgebracht! Met mooie festivalkledij en zomerse outfits :). Vooral kanten kledij was er te vinden, heel mooi maar een beetje te vroeg om al zo'n zomerse kledij te kopen! Ik kocht alleen een jeans hemdje, ook deze zijn zeer populair. Deze ga ik combineren met mijn statement ketting, summer here I come :).

De accesoires waren ook uitgebreid, veel mooie dingen! Iets kiezen was dan ook heel moeilijk, ik heb twee kettingen gekocht.
Een subtiel gouden infinity ketting en een roze statement ketting. Verder kocht ik nog een peachy nagellakje en een lichtroze lipstick. Ook was er een rekje met allerlei tasjes, ik heb deze cute pug pennenzak gekocht! De telefoon hoesjes waren ook zeer mooi (maar jammer genoeg geen voor mijn gsm)

























Tasje die eerste 500  bezoekers kregen


Ik ga zeker nog eens teruggaan als het wat minder druk is, door al de drukte was het onmogelijk om iets te passen. De winkel is zeer mooi en voor iet wat wils, persoonlijk vind ik dat de winkel een groter assortiment heeft in vergelijking met andere winkels ( yay!).


Prijzen:
Jeans hemdje (24,99 euro)
Statement ketting (12,99 euro)
Infinity ketting (2,99 euro)
Nagellak (0,99 euro)
Lipstick (2,99 euro)
Pennenzakje (2,99 euro)

Adres: Frunpark in Izegem!
Liefs Margot x





Reacties

Populaire posts