Max & More 2 in1 lipgloss

Hallo !!

Vandaag een korte review die aansluit bij de site die ik jullie gisteren heb meegegeven :)
Ik ben namelijk enorm fan van de 2 in 1 Lipgloss van het merk Max & More, te koop in de action.


Deze gloss bestaat uit 2 delen, een kleur (die opdroogt en een zeer mat effect heeft) en een gloss (die de kleur fixeert en doet glanzen). Het is de bedoeling dat je eerst de kleurlaag opdoet, deze enkele seconden laat drogen om vervolgens de gloss laag aan te brengen. De combinatie van beide zorgt voor een langdurige houdbaarheid van de lipstick.

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over het product, deze lipstick houdt langer dan een gewone lipstick en voelt aangenaam aan op de lippen. Je zal echter merken dat na een tijdje, wanneer de gloss opdroogt, de structuur zeer korrelig wordt en dan gaat de kleur ineens zeer snel af. 
Dit "probleem" los ik op door eerst een basislaag gewone lipstick aan te brengen die aansluit bij de kleur van de gloss , op die manier kan je de kleur extra lang behouden. Indien je geen bijpassende lipstick hebt kan je ook een transparante lipbalsem gebruiken aangezien dit een gelijkaardig effect heeft , de lippen blijven op die manier langer gehydrateerd waardoor zowel de lippen als gloss niet zo snel uitdrogen.

Het eigenlijke resultaat zie je vervolgens op onderstaande foto.


De lipgloss heeft een zeer mooie intensiteit en glans en is perfect om dat tikkeltje meer aan je look te geven. Meestal heb ik niet de tijd om een mooie ooglook uit te werken dus dan zet ik mijn wimpers snel aan met een laagje mascara en maak ik mijn look af met een mooie lipstick , deze kleur(fuchsia) behoort zeker tot mijn favorieten. 

liefs, Ellen.

Reacties

Populaire posts