Hoe foundation aanbrengen?

Hallo :)
Vandaag bespreek ik op welke manieren ik foundation, BB cream of CC cream aanbreng & welke mijn favoriet is!
De eerste manier is degene die iedereen wel al heeft gebruikt. Namelijk met de vingers! Vroeger deed ik dit ook, hup beetje foundation & goed open smeren. Gaat heel snel en goed (dat dacht ik). Toch kreeg ik met mijn vingers geen goeie dekking en bleef er veel kleven op mijn vingers. En goed open wrijven lukte ook niet zo geweldig. 

Een tweede manier is via een sponsje. Zo'n sponsje kan je kopen in de kruidvat. Ook dit heb ik een tijdje gebruikt, je doet wat foundation op je hand en zo dep je het sponsje erin. Dan dep je de foundation over je hele gezicht. Met je vingers ga je alles wrijven met een sponsje dep je als ware de foundation in je huid. Dit zorgt voor een betere dekking, hier merkte ik een heel duidelijk verschil! Ook kan je nog een extra laagje toevoegen op eventuele probleemzones (bij de vinger lukte dit niet zo goed). 









En tot slot mijn favoriete manier van foundation aanbrengen is via een foundationkwast. Ik heb dit even geprobeerd maar toch opgegeven. Ik had geen goeie kwast waardoor ik geen goede dekking kreeg. Toen ik in het kruidvat foundationkwasten zag, besliste ik toch om eentje te kopen. Ik heb hier geen spijt van gehad. Het aanbrengen is echt supereasy! Je neemt wat foundation op je hand en dopt de kwast erin en zo 'schilder' je je gezicht. Ofwel kan je ook deppen maar dit lukt minder goed dan met een sponsje. Er zijn verschillende soorten kwasten, je kan hier ook mee leren spelen. Maar de basickwast werkt zeker en deze gebruik ik ook bijna elke dag!

Dus mijn Favoriete methode is via een kwast. Toch verandert dit vaak, dan neem ik een sponsje of als ik enkel een lichte BB cream draag, gebruik ik nog vaak mijn vingers. Ik denk dat iedereen zijn persoonlijke favoriet heeft! Maar ik raad ten sterkste aan om eens een foundationkwast te gebruiken.

Sponsjes te koop in Kruidvat - (verschillende prijzen naar gelang grootte) €2
Foundationkwast te koop in Kruidvat €4,99


Liefs Margot x


Reacties

Populaire posts