Beauty Box Goed Gevoel maart 2015

Goed gevoel heeft deze maand een beauty box met de favoriete producten van de redactie samengesteld. Deze kan je voor €5,90 extra kopen. In totaal betaal je €10,30. De box heeft een waarde van €50. Het zijn allemaal onbekende producten voor mij dus vond ik het wel interessant om deze te kopen. Er zitten vijf producten in. 



















In de box zitten nog wat reclamefolders en een zakje met alle beauty producten in. Ik vind de doos (roze!) echt heel mooi, de binnenkant is ook bedrukt, echt heel schattig! De producten zelf zijn heel goed beschermd door ten eerste de doos en ten tweede zitten ze nog in een zakje.


Inhoud van de box
Er zitten veel olieproducten in, ik ben niet zo'n fan van olie. Altijd plakkerig en voelt aan als een laag op mijn huid, vind ik totaal niet fijn. Maar even mijn vooroordelen opzij!




De olie van nuxe is wel een uitzondering, ik heb deze snel getest en echt zo goed! De geur is subtiel en zacht maar de olie dringt onmiddellijk door. Hier ben ik al blij mee! 









Vervolgens is er een shampoo, deze ziet er heel mooi uit, paars met glitters. Ik ben heel benieuwd om deze te testen. 









Een derde product is van het Belgische bedrijf Rain Pharma. Het is een after oil, na het douchen wrijf je deze olie in om dan snel af te spoelen. Het ruikt naar citrus (niet mijn geur) maar zorgt denk ik wel voor een verkwikkend effect 's morgens.





Vervolgens een haarproduct van L'oréal, opnieuw een olie. Deze moet je voor het douchen aandoen en dan uw haar gewoon wassen. Het zorgt voor een voedende verzorging voor droog haar. Ik heb deze ondertussen al getest, net voor het douchten heb ik drie pompjes aangebracht op droog haar, erna je haar wassen zoals gewoonlijk. Mijn haar voelde heel zacht aan en zeker niet vettig door de olie!




Tot slot is er nog een flesje van Lancôme. Dit zijn druppeltjes die je aanbrengt op uw gezicht en goed open wrijft. Zorgt voor huidherstelling. Hier ben ik zeer benieuwd naar, producten van duurdere merken creëren toch altijd bepaalde verwachtingen!





Er zit ook een sample van lactacyt in, dit is voor de intieme verzorging. Hier was geen extra informatie gegeven in het boekje dus ik denk dat er gewoon inzit als extraatje :).

Ik vind dit een leuke box, een toffe manier om nieuwe producten te ontdekken. Het idee komt van Deauty. Discovering beauty, hier kan je maandelijks boxen kopen en zo kan je telkens nieuwe producten ontdekken. 
Zelf ben ik aan het twijfelen om eens een Deauty abonnement te nemen. Het lijkt me echt leuk om nieuwe producten te proberen maar toch heb ik wat schrik dat de producten niet zozeer zullen passen bij mij. Dat zou ik wat zonde vinden, maar uiteindelijk betaal je niet veel voor al de producten die je krijgt!

Prijzen:
Nuxe Huile Prodigieuse - Full size 100 ml 32 euro
Lumi-morphose (shampoo) 5,99 euro
Rainpharma After Oil - full size (250 ml) 17,95 euro
Kératase Elixir Utime - full size (125 ml) 37 euro
Lancôme Advanced Génifique - full size (30 ml) 73,5 euro



Zo dat was het weer, dank je om te lezen!



Liefs Margot x





Reacties

Populaire posts