Vitamin E Sink-in Moisture Mask // The Body Shop

Goedemiddag!

Vandaag review ik het Vitamin E Sink-in Moisture Mask van The Body Shop! Dit maskertje heb ik gekregen bij mijn goodiebag van het Poppy event vorige week ( zie vorig artikel).

Kort even over de vitamine E lijn van de The Body Shop. Deze zorgt voor een beter vochtregulatie en zorgt ervoor dat je huid weer zacht en soepel wordt. Zelf heb ik de nacht- en dagcrème van deze lijn. Ik gebruik deze vooral in de winter want dan moet je huid veel doorstaan gedurende dag. Als er veel wind is dan voel ik dat mijn huid was beschadigd is ( ziet rood) dan heeft mijn huid echt wel nood aan verzorgende producten!

Het is de eerste keer dat ik dit masker test. Zelf ben ik niet zo gek op maskertjes want erna krijg ik normaal altijd een outbreak aan onzuiverheden! Maar toch wou  ik dit masker eens proberen ;)

Dit belooft de Body shop:
- Licht, extra vochtverzorgend gel-achtig masker met vitamine E dat helpt onmiddellijk de vochtbalans van de huid te herstellen. 
- Verrijkt met Community Fair Trade-sheaboter dat intens voedend en verzorgend werkt voor de huid.
-  Laat de huid zacht en glad aanvoelen. Maakt fijne lijntjes als gevolg van vochttekort minder zichtbaar
·      Verrijkt met vitamine E uit tarwekiemextract

De ingrediënten van het masker 











Hoe aanbrengen?
Eerst reinig je je gezicht, dit deed ik door een reiningsdoekje te gebruiken. Vervolgens breng je een dun laagje op je gezicht aan, dit laat je tien minuutjes inwerken en erna was je deze af. De crème zelf is heel licht en brandde totaal niet. Dat vind ik echt super, want sommige maskers branden enorm op mijn huid en deze wil ik dan zo snel mogelijk afspoelen!



Mijn huid voelde erna heel zacht aan. De inhoud van het maskertje is voldoende voor 1 keer maar zelf vind ik dat je zeker twee keer kan genieten van dit maskertje!

Ik ben tevreden over dit masker, het belooft hydratatie en dat doet het zeker. Of de lijntjes vervagen, weet ik niet want daar heb ik nog niet zoveel last van! De prijs is 2,5 EUR en je kan zeker twee keer ervan gebruik maken.

Zo dit was het dan, hopelijk was deze review nuttig!


Liefs

Margot











Reacties

Populaire posts