Review // OPI Fifty Shades of Grey

Hallo!

Vorige week woensdag ben ik naar de Lakstore ( Antwerpen) geweest voor de exclusive launch party van de 50 shaded of Grey collectie. 
OPI heeft voor de release van de boekverfilming 50 Shades of Grey een collectie samengesteld.

De collectie zelf bestaat uit zes kleuren, één rode en vijf grijsachtige kleuren. Zelf heb ik de mini versie van deze collectie gekocht! Ik hou echt van de mini verpakkingen van OPI. Zo kan je alles testen van de collectie ( of een paar) voor een iets kleinere prijs. Je kan gerust je nagels tot 10x laken met de zo'n mini. Omdat ik zelf verzot ben van nagellak is het me nog bijna nog nooit gelukt om een grote fles op te gebruiken :p. Vandaar zijn mini's handiger ( of toch zo overtuig ik mezelf ;)  )

Mijn algemene mening over de collectie: ik vind het allemaal passende kleuren bij de film. Grijs vind ik wel een oké kleur, het is niet meteen een kleur die ik zelf zou kiezen. Het is even wennen aan het grijs kleur op mijn nagels, anders draag ik meer fellere kleuren. Maar toch heeft het iets, iets net en klassiek :)


Over naar de swatches! Voor elk kleur heb ik twee laagjes gebruikt ( tenzij anders vermeld)


Ten eerste My Silk Tie. Dit is een zilverachtige kleur, een soort metallic. Dit vind ik echt wel mooi! Het doet me denken aan de Coca-Cola collectie, toen is er ook zo'n lakje uitgekomen.
Dit ga ik zeker nog meer dragen, het is heel verzorgd en ziet er ook eens anders uit! Dekt perfect met twee laagjes.











Vervolgens Dark Side of The Moon. Dit is een donkergrijs, in het flesje zwarte nagellak. De kleur vind ik heel mooi, donkere nagellak vind ik altijd iets chique hebben! Echter ben ik wat teleurgesteld over de formule, ik moest drie laagjes aandoen en nog was het doorschijnend. Zelf ben ik geen fan van doorzichtigheid. Als ik nagellak opdoe mag er echt niks meer zichtbaar zijn van mijn nagels.







Romantically Involved vind ik echt supermooi!!!! Eén laagje was voldoende, ik ben echt zo tevreden over dit lakje! Met rood kan je echt niks mis doen. Het is tijdloos en past bijna bij alles. Dit is mijn favoriet van de collectie!




Embrace the Grey is een donkergrijs lakje. De formule was goed, ook weer twee laagjes. Het kleur vind ik oké, ik zou het gebruiken maar wel wat mailart gebruiken ( bv de glitter nagellak als accent).







Shine for Me is een glitternaggellak met blauwe en grijze glitters erin. De nagellak zo dragen is niet echt mijn ding, maar gebruiken over een nagellak zorgt echt voor mooie resultaten! 
Shine for Me + Romantically Involved = perfect!!! Shine for Me over Embrace the Grey vind ik ook heel mooi, hier komen de blauwe glitters mooi tot uiting!







 




Tot slot Cement the Deal. Dit is een lichtgrijs kleurtje, iets lichter dan Embrace the Grey. Dit is ook zeer stijlvol lakje! 







Deze collectie is zeer geslaagd! Zoals altijd heeft OPI de meest schattige en grappige namen. Mijn favoriet is de rode nagellak, echt gepast voor met Valentijn ;).
De collectie is een limited edition en zijn nu te koop in de verkooppunten van OPI. Zelf heb ik rond de 24 euro betaald voor dit setje.

Bedankt dat je onze blog bezoekt en tot de volgend keer!

Liefs Margot x


Reacties

Populaire posts