review lipstick elf.

Hey iedereen,

Vandaag heb ik voor jullie een korte review over 3 lipsticks van het merk e.l.f. (eyes.lips.face) een online make-up store met een groot assortiment aan low budget beauty producten.
De site eyeslipsface.be is dan ook zeker het bekijken waard ^^

Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling geplaatst bij elf. en ben zeer tevreden over de service. De producten worden netjes verpakt geleverd, ofwel bij een door jou gekozen "kiala" punt ofwel aan je deur. De plaats van levering heeft natuurlijk wel een invloed op de verzendingskosten maar info hieromtrent vind je allemaal in de FAQ op de site.

Ik hou zelf nogal van felle kleurtjes en heb 2 kleurtjes uit de essentiel lijn besteld ( helemaal links: voodoo en helemaal rechts : fantasy) en 1 kleurtje uit de mineral lijn (midden : Sociable)



De lipsticks geven één voor één een mooie dekking en voelen aangenaam aan door de iets vettigere textuur. Ze hebben een iets vettigere textuur om een extra voeding te geven aan de lippen (wat deze lipstick zeer interessant maakt voor mensen met droge of gesprongen lippen) en blijven vrij lang zitten. 
De lipstick zelf heeft ook een aangename fruitige geur en smaakt niet vies wat het dragen van de lipstick aangenamer maakt. 

Wat het verschil tussen de 2 lijnen (mineral en essentiel) betreft merk ik voor deze producten weinig verschil. Aangezien de mineral lijn iets duurder is dan de essentiel en het verschil tussen de lipsticks vrij miniem is, zou ik aanraden producten uit de essentiel lijn te kopen.  

Liefs ,
Ellen x.

Reacties

Populaire posts