Review // Dove Caring Protection

Hallo !

Onlangs heb ik via instagram een pakketje van Dove gewonnen ( hoera!) en deze heb ik gisteren ontvangen! Dove organiseert meestal wedstrijden gekoppeld aan een bepaalde feestdag. Deze keer was het naar aanleiding van Valentijn ( I know, geen feestdag maar toch fijne dag!).

Omdat ik het product niet ken, schrijf ik een review erover :). Het gaat over Dove Caring Protection

De verpakking vind ik mooi, het is volledig in het thema van Dove. Sommige merken printen geen reclame over product zelf op de verpakking en dat vind ik jammer! Vanbinnen zit de douchecrème Caring Protection en een fluffly badspons. Deze ruikt volledig naar de crème! 

Caring Protection ruikt zacht en fris met een tikkeltje citrus, echt heerlijk! De crème is rijk aan natuurlijke oliën en huidige lipiden, helpt om onze eigen huid te herstellen.




Ik heb er mij vanmorgen mee gedoucht en het ruikt echt heel fris! De crème zelf voelt heel zacht aan. Ik heb nogal snel een droge huid ( zeker in de winter) zo'n crème is een ideaal hulpmiddel om mijn te hydrateren. De crème zorgt ook voor een soort laagje waardoor mijn huid de hele dag zacht aanvoelt! Je kan het perfect iedere dag gebruiken, het zal zeker je huid niet uitdrogen!








De producten van Dove kan je kopen in onder andere Kruidvat, Di en in supermarkten!


Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts