Review// The Comforter - Lush

Hallo!

Vandaag een review over een Lush product! Lush is een winkel vol met verzorgings- en badproducten. Mijn eerste bezoek in een Lush winkel was nogal overweldigend. Ik wist niet waar eerst gekeken, het zorgde voor een beetje chaos! 
Als je naar een Lush winkel is het belangrijk dat je eens op voorhand kijkt op de website waar je naar op zoek bent. Zo kan je gericht op zoek gaan in de winkel en word je niet snel afgeleid van geuren en kleuren! Ook kan je aan een van de medewerkers vragen of ze je  helpen, ze zijn altijd heel vriendelijk!

Lush is tegen testen op dieren, wat ik een enorm pluspunt vind! Ook zijn al hun producten organisch dus kunnen veganisten ook gebruik maken van deze producten :). Ook zijn ze gekend voor hun leuke assortiment aan badgoodies.
Je hebt de bathboms, bubblebars, bathmelts enzoverder! En iedere keer hebben ze ook speciale thema's zoals met Kerst, Valentijn,... Dan zijn er altijd limited editions, deze worden door vele geliefd!

Vandaag review ik een bubble bar - The Comforter. 

Een bubblebar moet je zo gebruiken: je neemt een stukje van je bar ( ik breek het meestal in vier stukken). Je kan ook je hele bar of de helft gebruikt, dit is volledig willekeurig en afhankelijk van hoeveel bubbels je in uw bad wenst :). 


Dus je neemt je stukje in de hand en dan verkruimel je die ( in je hand!) onder de waterstraal. Hoe meer je verkruimelt in je hand en dan onder een lopende waterstraal steekt hoe meer bubbels je krijgt! 







Langzaam zie je bubbels verschijnen in je bad en het water kleurt roze. De geur verspreidt zich ook in heel de badkamer en het water ruikt er volledig naar! 




















The Comforter wordt omschreven als een troost! De ingrediënten doen je denken aan je favoriete knuffelbeer ( volgens de website). Voor mij ruikt deze bar naar bubblegum kauwgom en blauwe bessen! Het ruikt redelijk zoet & naar snoepjes. Maar door de geur van de besjes ruikt het niet te extreem zoet.


Ik vind de producten van Lush heel aangenaam om eens een ontspannend bad te nemen. The Comforter is heel leuke bar die zorgt voor een ontspannend bubbelbad! Zeker de moeite waard om deze eens te testen. Je hebt ook verschillende variaties van bubblebars, ik heb er nog eentje met glitters in ( deze is voor een volgende review).


The Comforter is te koop voor 6,95 euro / 100 gr. Maar deze kocht ik voor 4,95 euro ( was geen 100 gram vandaar ietsje goedkoper).




Liefs Margot xx





Reacties

Populaire posts