Review // The Body Shop Radiance Haarmasker

Hoi iedereen! Vandaag is er een review over Het radiance haarmasker van de Body Shop! Ik ben nooit echt een fan geweest van haarmaskers, ik had erna altijd niet glanzend haar van en niet wat de labeltjes beloofden. Hopelijk is het dit met haarmasker anders!
Iedereen kent de Body Shop voor een hun goede en lekkere geuren qua bodybutters en dergelijke. Maar zelf moet ik toegeven dat ik minder wist over hun gamma aan haarproducten. Wat trouwens zeer indrukwekkend is! Ze hebben shampoos, conditioners, haarmaskers en speciale sprays. Ik kon echt niet geloven dat ik dit nooit eerder had opgemerkt. Omdat ik nog eens een haarmasker wou testen heb ik de Radiance gekozen. Deze is speciaal voor gekleurd haar. Je hebt ook nog andere maskers voor andere haartypes. Het masker zelf ruikt enorm lekker, naar besjes echt zoet maar dan ook niet overdreven zoet.

Ingrediënten:





Hoe breng je het aan? Na het gewoon wassen van je haren met shampoo + uitspoelen, breng je twee laagjes aan ( de grootte van een hazelnoot). Ik heb dit dus in twee keer gedaan, eerst de bovenkant van mijn haar en dan de onderkant. Dit vijf minuutjes laten inwerken en voilà uitspoelen! Mijn haar rook enorm lekker, precies zoals in het potje. Maar de dag erna was mijn haar enorm vettig, het plakte precies. Net alsof de crème nog in mijn haar was. Ofwel heb ik niet goed afgespoeld ( betwijfel het) ofwel omdat ik met nat haar ben gaan slapen. 


Ik ga het masker zeker nog gebruiken maar ik ga ofwel maar een beetje crème aan de puntjes van mijn haar doen of ik ga na het aanbrengen van het masker mijn haar wassen met shampoo in plaats van ervoor. Dan zal mijn haar zeker niet plakkerig aanvoelen!
Dit maskertje kan je kopen voor €12 in de Body Shop! 
Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts