Review // All I want for Christmas ( is OPI)

Goeiemorgen!


Ik ben een enorme fan van OPI. Ze hebben mooie kleurtjes en catchy namen. Ook brengen ze vaak limited edities uit en deze zijn altijd prachtig. Maar ze hebben natuurlijk wel een prijskaartje. Ongeveer €15 voor een nagellak is duur maar je hebt echt goede producten voor uw geld! De kwaliteit van de nagellak is echt super. Het duurt een paar dagen vooraleer er chips ( stukjes nagellak die afbreken) zijn!

Vandaag heb ik het over een klassiek rood: All I want for Christmas (is OPI). Deze is van de kerstcollectie van Mariah Carey in 2013. Een oude nagellak ja dat is waar, maar de kwaliteit is nog steeds perfect! Ik kocht deze in de Big Bazar, daar verkopen ze vaak oudere collecties van bekende merken ( oa. OPI, Essie, Ciaté,...). De actie was 3 voor €10. Wat enorm cheap is als je weet dat je voor een flesje gemakkelijk 15 euro betaalt!




All I want for Christmas is deel van een kerstcollectie dus is het een typisch rode kerstkleur! Echt een zalig donkerrood. Rood kan je met echt veel combineren qua kleren en accessoires. Daarom draag ik vaak rode nagellak!

Hier draag ik een base coat ( Essie) en twee laagjes van All I want for Christmas ( is OPI). Ik heb geen top coat aan want ik vind het niet nodig om eentje op te doen bij dit kleurtje :)
Deze nagellak heeft een goede dekking, na twee laagjes zie je niets maar van je nagels! Het heeft een glossy finnish en droogt redelijk snel - jippie want lang wachten tot ze droog zijn is niet één van mijn sterktes.







Ik ben zeer tevreden over deze nagellak! Het is van mijn favoriete merk en ik heb deze gekocht voor een 1/5 van de oorspronkelijke prijs - win win! 
Dit lakje kan je nog altijd kopen in de big bazar voor 4,99euro ( tenzij er weer een actie is van 3 voor 10 euro)!


Dankjewel om te lezen!

Liefs Margot x







Reacties

Populaire posts