Hallo!

Vorige week vrijdag was er het Who is Poppy event bij The Body Shop. De Body Shop organiseert vaak zo’n koopavond, deze zijn meestal naar aanleiding van nieuwe producten of productlijn. Deze koopavonden zijn altijd super interessant. Naast drankjes & hapjes ( in overeenstemming met het thema) zijn er tal van voordelen onder andere dubbele punten op je spaarkaartje en een gratis goodiebag!

 Voor Valentijn heeft de body shop een nieuwe limited edition ontwikkeld namelijk Smoky Poppy. De lijn bestaat uit: body butter, bodyscrub, body lotion, eau de toilette, shower gel, massage olie en bath bombs. Deze lijn heeft momenteel een korting van -25%.
Zelf heb ik een paar producten hiervan gekocht tijdens de avond:

Ik heb nog geen enkel product getest behalve de body butter, deze is romig en ruikt lekker! Ik herken de geur van ergens, maar kan deze niet goed plaatsen. Het ruikt zeer fris en ook wat rokerig, maar niet zo overdreven. Het doet me denken aan wierook, maar dan in de positieve zin! Review over de producten volgt later. Ik kocht ook nog de bath bombs, ik verlang echt om deze te testen! Ook kocht ik de bodyscrub, deze bevatten ook nog eens klaprooszaadjes dus zullen voor een extra scrub-effect zorgen !






 

 



Bij een aankoopbedrag van 35euro krijg je een goodiebag ter waarde van 30euro.
De goodiebag zit in een speciale colour crush zak, colour crush is ook een lijn van de body shop met allerlei happy kleuren! Ik kreeg een mini bodybutter Shea, een vitamine E nachtcrème reisformaat, vitamine E moisture mask, oogschaduw & mascara. Verder nog een envelop met klaprooszaadjes. Ook nog een foldertje met een komende winactie op de facebook van The Body Shop, deze kan ik zeker aanraden. De winacties zijn altijd leuk en je hebt veel kans om te winnen!



 

Ik ben best tevreden over de goodiebag! De producten kan ik zeker gebruiken! Het maskertje ben ik zeer benieuwd naar!



Dankjewel om te lezen!

Liefs Margot


Reacties

Populaire posts