Nieuwe Mono oogschaduw Essence

Hallo iedereen ,

deze keer hadden zowel ik als Margot de kans om de laatste nieuwe Essence mono oogschaduw te testen. Er werd een oproep gedaan om in te schrijven voor een testpanel in samenwerking met de winkelketen Kruidvat die tevens ook verdeler is van heel wat Essence producten.

Het gaat om een nieuwe formule met een smeuïge textuur en langdurige houdbaarheid.
We kregen 4 kleurtjes opgestuurd die we voor jullie met veel plezier hebben uitgetest.



Persoonlijk ben ik steeds zeer tevreden wat Essence producten betreft. De producten zijn zeer budgetvriendelijk en van zeer goede kwaliteit, ik was dus enorm benieuwd om deze nieuwe oogschaduw te testen. 

Op zich heeft deze oogschaduw een goede textuur, en is hij zeer gebruiksvriendelijk (makkelijk aan te brengen en voelt niet zwaar aan op de oogleden). De intensiteit van de kleur viel voor mij persoonlijk echter wat tegen. De oogschaduw geeft wel een mooie dekking van het ooglid maar is zeer licht van kleur in tegenstelling tot wat je zou verwachten wanneer je de kleur in het potje ziet. Ik hou persoonlijk van iets intensere kleuren maar voor mensen die eerder houden van naturelle, zachte kleuren is deze oogschaduw perfect.
Ik gebruik hem liever om wat extra te schaduwen bij bijvoorbeeld een smokey eye of als basiskleur in combinatie met iets intensere kleuren.  

Wat de houdbaarheid betreft is er wel degelijk een verschil merkbaar  met de vorige oogschaduwen van Essence. Ik heb vaak dat mijn oogschaduw na een paar uur , zeker bij warme temperaturen, in de lijntjes van mij ooglid samentrekt wat uiteindelijk resulteert in streepjes op je ooglid in plaats van een mooie egale kleur. Bij deze oogschaduw heb ik hier minder last van.

Al bij al ben ik wel tevreden over dit nieuwe product en ik ben bij dat ik de kans heb gekregen om dit product te mogen testen.

Bedankt voor je bezoekje aan onze blog !!

Liefs,
Marelle x.

Reacties

Populaire posts