Easy nailart met I Love Trends van Essence

Hey iedereen !

Vandaag schrijf ik voor jullie een korte review over een lakje uit de I Love Trends collectie (The Nudes) van essence.



Ik vind het super leuk om figuurtjes en versieringen aan te brengen op mijn nagels maar meestal heb ik hier helemaal de tijd niet voor. Daarom vind ik deze lakjes zo leuk. Deze heeft een snelle droogtijd en geeft je manicure net dat tikkeltje meer in een handomdraai. Ik heb ervoor gekozen deze lak aan te brengen op een zwarte basislak maar je kan evengoed kiezen voor een andere kleur.

Het figuurtje op mijn ringvinger heb ik geplaatst met behulp van een stempelset (ooit gekocht in de action) en een stempelplaat (gekocht via bornprettystore.com).

Het enige wat nog ontbreekt is een topcoat om je design vast te zetten and you are ready to go ^^ 

liefs ,
Ellen x.

Reacties

Populaire posts