Adventskalenders 2019

Het is december! Dat betekent dat Kerstmis er aankomt! Voor mij is Kerstmis mijn favoriete feestdag. Ik hou van de gezelligheid, samen zijn met geliefden en natuurlijk de cadeautjes!

Toen ik klein was, had ik al adventskalenders. Elk jaar telde ik af naar Kerstmis. Nu heb ik de chocolaatjes ingeruild voor iets anders. Dit jaar heb ik maar liefst 4 (!) adventskalenders. Ik toon ze even in dit bericht, maar nog niet de inhoud! 

Douglas adventskalender - €24,95

Als eerste heb ik een adventskalender van Douglas. Douglas is een parfumerie/ cosmetiscawinkel. Met vooral filialen in Nederland en Duitsland. Ik koos de verzorgingsvariant. Ik vind het leuk om nieuwe merken en producten te ontdekken. Een adventskalender is hiervoor zeer ideaal!

Te koop online via https://www.douglas.nl/ voor €24,95.


Vervolgens heb ik drie adventskalenders in hetzelfde thema. Je ziet wel al aankomen, namelijk kaarsen! Ik ben verzot op geurkaarsen dus dit jaar koos ik er opnieuw voor. Toevallig heb ik er twee van hetzelfde merk Yankee Candle. Eentje kocht ikzelf en het ander kreeg ik cadeau.

Yankee Candle - Advent Calendar Book Christmas Giftset - €48,95

        

Deze prachtige, feestelijke fold out adventskalender bevat 24 vakjes met Yankee Candle gifts om af te tellen naar Kerstmis! Het zijn allemaal kerstgeuren, zeer benieuw!

Yankee Candle - Advent Wreath Calendar Christmas Giftset - €29,95


Deze prachtige, feestelijke krans adventskalender bevat 24 vakjes met Yankee Candle gifts om af te tellen naar Kerstmis! 24 theelichtjes en een theelichthouder - elke dag opstaan met een heerlijk geurend cadeautje.

Tot slot heb ik nog budgetvariant van de Action; adventskalender.

Airwick scented candle adventskalender - € 4,80

Deze bevat 24 kaarsjes en er zijn wel maar drie verschillende wintergeuren. De geuren zijn: Winter Berries, Mulled Wine & Winter Wonderland. Van elke soort geur zijn er telkens acht kaarsjes. Persoonlijk vind ik het jammer dat er slechts drie geuren zijn, maar de prijs maakt wel veel goed!
Te koop @action.


Welke adventskalenders heb jij uitgekozen? Ik ben benieuwd!

Liefs Marelle 



Reacties

Populaire posts