Yves Rocher : Pure Calendula dag/nacht crème

Hey iedereen ,

Vandaag eens een korte review over een dagcrème. In mijn blogbericht omtrent gelaatsverzorging stipte ik reeds aan hoe belangrijk het is om je gezicht goed de hydrateren. Een goede dag en/of nachtcrème is hierbij enorm belangrijk.
Als klein nieuwjaarsgeschenkje kreeg ik deze Pure Calendula crème cadeau.

Deze crème is geschikt voor alle huidtypes en het calendula extract heeft een verzorgende , kalmerende en helende werking op de huid. Het is een crème die je zowel als dagcrème en nachtcrème kan gebruiken al vind ik de textuur persoonlijk iets te vettig om hem als dagcrème te dragen. Verder ben ik ook verslaafd aan de geur van dit product. Het is een zeer subtiele bloemengeur, zeker niet overheersend.
De crème dringt mooi in de huid en laat de huid zacht aanvoelen.
Ik gebruik deze meestal na een gelaatsreiniging met scrub aangezien je echt de kalmerende werking van de calendula hebt. Je huid komt na de reiniging tot rust en kan opnieuw helemaal herstellen.

Deze crème kan je momenteel verkrijgen aan €4.95 bij Yves Rocher.

Liefs , Ellen

Reacties

  1. alleen zit er erg weinig calendula in...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat bij veel producten inderdaad om extracten van een bepaald kruid of een bepaalde bloem die worden verwerkt in de formule. Zelf hou ik ook enorm van calendula, maar desalniettemin ben ik zeer tevreden over de creme :)
      Wat zijn jouw ervaringen met het product ?
      Liefs, Marelle

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts