Mylene Bolero Body Butter

Hoi iedereen,

ik heb de laatste tijd de indruk dat Mylene opnieuw aan een opmars is begonnen.
Als kind herinner ik me de ene demo na de andere die werd gegeven en waar ik dan samen met mijn mama naartoe ging.
Maar het merk leek de laatste jaren wat naar de achtergrond gedrukt.

Nu merk ik toch een duidelijke opmars, het merk onderging een make-over, hoog tijd om de producten nog eens te testen :) .

Ik kreeg deze week een pakketje toegestuurd met daarin de Mylene Bolero bodybutter.
Het product wordt omschreven als een zachte creme op basis van cacaoboter.



Het is de bedoeling de creme te gebruiken na elke douche of bad om je huid opnieuw te hydrateren.
De creme smeert zeer makkelijk uit en voelt zeer prettig aan op de huid.
Hij heeft een aangename en subtiele geur dus op dat vlak zit het zeker goed.
Een vrij frisse geur met een lichte bloemige ondertoon, zeer aangenaam en rustgevend vind ik.

Wat mijn aandacht vooral trok is het feit dat de creme als pluspunt heeft dat hij niet kleeft.
Ik hou er totaal niet van als je een half uur na het insmeren nog steeds een kleverig laagje op je huid hebt dus dit is echt iets wat ik zeer belangrijk vind.

De creme dringt inderdaad vrij snel in de huid, je dient de creme maar licht aan te brengen, mooi in te smeren en 2 minuutjes later is de creme volledig ingetrokken en blijft enkel een mooie gehydrateerde huid over.

De creme zelf heeft een zeer vaste structuur die tegelijk zeer zacht aanvoelt op de huid, zoals een goede bodybutter naar mijn mening hoort te zijn.

Ik vind het persoonlijk een zeer aangename creme, en zuinig in gebruik.
Doordat hij zo goed uitsmeert heb je namelijk niet veel nodig ;)

De producten van Mylene zijn te verkrijgen via de website van mylene (mylene.eu).

Deze pot BodyButter van 220ml is te koop voor €23.

Indien jullie de producten van Mylene ook kennen, deel gerust jullie ervaringen met ons !! :)

Liefs,
Marelle

Reacties

Populaire posts