Yankee Candle - Wedding Day

Zoals jullie wel weten, ben ik verzot op geurkaarsen. Vandaag schrijf ik een artikel over de 'Wedding Day' kaars van Yankee Candle.


Deze kaars heb ik gekregen voor mijn trouwdag. Ik heb deze toen ook die dag laten branden. Het is een rustgevende geur van bloemen.

De geurnoten:
- topnoot: zachte citrus en groene bloemen
- middennoot: mimosa, ylang ylangs, jasmijn, roos en tuberoos
- basisnoot: zoete musk, sandelhout en tonkaboon


Ik heb een medium jar; deze brandt tot wel 90 uren. 



Mijn mening:
Het is een zachte geur van bloemetjes met vooral een roosgeur die mij opvalt. Het is echt een typische geur die je associeert met een huwelijk. Als echte Yankee Candle liefhebber kon deze klassieker niet ontbreken in mijn collectie. Soms laat ik de geur branden en het doet mij herinneren aan onze trouw. De geur brandde tijdens het klaarmaken dus ben ik wel blij met deze fijne herinnering.

Te koop voor €24,75 bij Beauty and Bobs (BE website)
Sensational home (NL website)


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts