Sola Look Dirty Dancing eyeshadowpallet

Hoi,

hier zijn we weer, deze  keer met een nieuw oogschaduwpalet en een nieuw merk, voor onze blog althans.

Onlangs was er een zeer fijne promo op Boozyshop waarbij het Solalook eyeshadowpalette in promo stond.

Tijdens deze promo kocht ik twee palletjes waaronder het Dirty Dancing pallet.
Een zeer leuk pallet voor de verzamelaars ^^


Zeer fijne kleurtjes, maar niet echt gemakkelijk te combineren. Met dit pallet is het moeilijk een volledige ooglook te maken, al vind ik de kleurtjes op zich zeer mooi. De blauwe en paarse kleur zijn mooie pasteltintjes en de rode en zwarte kleur geven dan weer wat meer pit aan je look.
In de rode kleur zit een gouden glitter die het wat dat tikkeltje extra geeft.

Ook de lipstick vind ik een leuk extraatje aan het palet. Een bruinrode matte liquid. Het ruikt wat naar snoepjes en voelt zeer aangenaam aan op de lippen. Een zeer mooie kleur die mooi dekt.







Persoonlijk vind ik het een zeer fijne eerste kennismaking met Sola Look, ze hebben zeer leuke thema paletten en ook de kwaliteit van hun producten vind ik dik oké.

Normaal is dit pallet te koop voor zo'n €40, maar met de promo was dit te koop voor amper €10.  Een superdeal als je het mij vraagt, dus hou zeker en vast de promo's op Boozyshop in de gaten ;)

Een mooi palletje en leuk gadget voor de verzamelaars, maar voor de inhoud en combinatie op zich vind ik het geen voltreffer.
Kwaliteit van de producten vind ik wel top dus komt er nog een uitbreiding op mijn Sola look collectie? Zeker wel !!

Test het vooral zelf en zoals ik al zei, keep an eye out voor een aantal mooie deals :)

Veel Liefs,

Marelle







Reacties

Populaire posts