Mijn eerste bestelling @Beauty and Bobs - Yankee Candle

Ik ben verzot op geurkaarsen! Voor mij is er niets leuker dan mijn hele huis lekker cosy en gezellig te maken en daar mogen geurkaarsen zeker niet bij ontbreken. Ik heb geurkaarsen in verschillende geuren, vormen en merken. Vandaag schrijf ik iets meer over één van mijn favoriete merken en waar je ze kan kopen. 

Yankee Candle, is één van mijn favoriete (al dan niet dé favoriet) merken. Ik hou van het design, de kleurtjes, de geurtjes en de vele collecties. Het leuke is dat er veel verschillende collecties zijn: halloweencollectie, kerstcollectie, paascollectie, moederdagscollectie, zomercollectie,... Kortom bij verschillende veranderingen doorheen het jaar is er wel altijd een collectie aan gelinkt.

Yankee Candle is een Amerikaans merk, dus niet zo gemakkelijk te vinden, hier in België. Een paar maanden geleden ontdekte ik een Belgische webshop 'Beauty and Bobs'. 

Een echt walhalla voor de kaarsenfans onder ons! Ze hebben maar liefst alle Yankee Candle geuren (een kleine 150). 

De bestelling wordt de volgende dag geleverd, als je besteld voor 15uur. Op een druiligere zondagnamiddag plaatste ik mijn eerste bestelling. 

Bij mijn levering kreeg ik drie kaartjes en een geschenkje, wat leuk! 
 

Je krijgt een kaartje met uitleg hoe je het best jouw kaarsen verzorgt + een kortingscode voor de volgende bestelling. 

Omdat het bijna Halloween is, kocht een limited edition candle.
                  

Trick or treat: "Een heldere herfstnacht, gevuld met de verwachting van zoete treats en magische geuren!"

Geurnoten:
Top: nootmuskaat, gember, karamel
Middle: pompoen, kaneel, kardemom, dennennaalden
Base: suiker, vanille, sinaasappel, balsam
€29,75

Elke maand zijn er ook twee geuren van de maand. Deze kan je dan kopen met 25% korting. Ik vind dit altijd een leuke manier om andere geuren te leren kennen. 

Cinnamon stick: "Het geurige mysterie van kaneel gebundeld met kruidnagel."

Geurnoten:
Top: kaneelstok
Middle: kruidnagel, kardemom
Base: laurierblad, cederhout
€9,70

Deze geur is een typische herfstgeur! Een warme geur die je huis volledig omarmd. Nu het bijna herfst is, vind ik het super leuk om het gezellig te maken. Deze kaarsen zorgen echt voor een finishing touch!


Ik ben zeer tevreden over de website 'Beauty and Bobs'. Ik raad deze zeker aan! De eigenares is echt zeer lief. Ze reageert zeer snel als je vraagjes hebt, echt top service!

In oktober is er de voorstelling van de kerstcollectie, waar ik naar toe mag. Hier wordt er zeker ook een verslagje over gemaakt.

Zijn jullie ook zo'n fan Yankee Candle?

Liefs Marelle x






Reacties

Populaire posts