Nagelriem masker met komkommer - Action

Bij mijn laatste bezoekje aan de action, zag ik weer een paar nieuwe maskers. Tijdens een vorige blogpost had ik al eentje getest.

Een 'nagelriem masker' trok meteen mijn aandacht. Zelf heb ik geen last van droge nagelriemen, maar wel gevoelige. Ik heb al een jaar lang telkens gelish op mijn nagels. Als je gelish hebt, dan moet je extra aandacht besteden aan je nagelriemen. 

Verpakking


De verpakking is netjes en zoals andere maskers, niets op aan te merken. 

Belofte: Een complete verzorging en hydratatie van de nagelriemen. De komkommer zorgt voor een verfrissend effect. 



In de verpakking zijn tien verschillende pads die je moet aanbrengen aan je vingers. Elke pad is gedrenkt in het serum.
Hoe aanbrengen?

  1. Was je handen
  2. Kies de juiste maat en breng de pad aan 
  3. 10-15 minuten laten inwerken
  4. Het resterende serum inwrijven




Werkt het echt?

Je moet goed opletten bij het openmaken en aanbrengen van de pads. Ik vond het niet gemakkelijk om ze te openen en heb hier dan ook wel even mee bezig geweest. Het ruikt zeer fris, wat ik wel leuk vind. Mijn nagelriemen voelen niet anders als voorheen, ze zijn van nature zacht. 

Algemeen vind ik het leuk om maskertjes te gebruiken, even wat me-time en ontspanning, maar dit masker zou ik niet meteen opnieuw kopen (voor de verzorgende factor). Ik heb voldoende met mijn eigen handverzorgingsroutine.

Als je een girlsnight hebt, me-time of het eens wil testen, dan raad ik je het wel aan. Voor slechts 84 cent kan je eens iets nieuws proberen.



Te koop @ action voor €0,84


Liefs Marelle 





Reacties

Populaire posts