Dinsey Princess lipstick collection - Colourpop

Hoi,

via deze weg laat ik jullie graag kennismaken met de Disney Princess lipstick collection van Colourpop.
Een prachtige collectie bestaande uit 6 lipsticks.


De 6 lipsticks staan voor 6 van de bekendste Disney Prinsessen. Allen hebben ze een roze/rode ondertoon die een welbepaalde prinses typeert en die jou net dat tikkeltje extra geeft.

Fit for a princess !

Belle:
Een mooie, warme kleur die voor mij persoonlijk de vriendelijkheid en warmte van Belle uitstraalt. Dit is zeer mooi bij een naturelle look.


Yasmine:
Een iets fellere kleur die je look een speels en pittig kantje geeft, net als Yasmine die graag de wereld wil verkennen en sterk in haar schoenen staat.

Tiana:
Een diepe bordeaux rode kleur die voor mij wat mysterie uitstraalt, ik vind deze kleur de enige uit de collectie die enkel en alleen in de winter past.

Ariel :

Een tint die iets neutraler is, maar naar mijn mening toch net dat tikkeltje meer heeft om nog onder de nudes te vallen.
Dit weerspiegelt voor mij wel wat het terughoudende, maar toch nieuwsgierige karakter van Ariel.

Sneeuwwitje :
Uiteraard een diep rode kleur die de sneeuwwitte huid van sneeuwwitje zo mooi accentueert, persoonlijk één van mijn favorieten.

Cinderella :
                                                  

Last but not least een mooie nude kleur die Cinderella typeert. Hier mis ik persoonlijk misschien wat glam, had dit bijvoorbeeld de enige shiny lipstick in de collectie geweest dat dit misschien wat de glamoureuze sfeer van het bal weerspiegeld.


Alle lipstickes hebben een matte finish wat ik persoonlijk wel fijn vind.
Ze voelen aangenaam aan op de lippen (geven geen droog gevoel) en zijn enorm gepigmenteerd waardoor ze een mooie stain nalaten en lang blijven zitten.

Deze lipsticks zijn nog steeds te koop via de colourpop websiten voor 8 dollar per stuk.

Een must have voor elke Disney fan !

Liefs,
Marelle



Reacties

Populaire posts