Disneyland Paris - shopping

Hoi iedereen

Vorig weekend ben ik naar Disneyland Paris geweest. Als een echte Disneyfan vind ik het steeds fijn om te gaan. Met de Carrefour actie zijn wij op een voordelige manier gegaan.

Naast de leuke attracties zijn de shops een must visit! Ik kocht dan ook een paar leuke spulletjes. Kijken jullie even mee?

Als eerste kocht ik drinkbak voor onze hondjes. Ik vind het zo schattig! Alle honden die meespelen in Disneyfilms staan op de drinkbak (€9,99). Wat waren Daisy & Billie blij met hun souvenir :).




Vervolgens kocht ik een kerstbal. Vorig jaar twijfelde ik om deze mee te doen. Achteraf had ik spijt en gelukkig was deze nog te koop dit jaar. Natuurlijk weer in het thema 'honden'. Deze kost €12,99.


In augustus trouw ik dus kon ik deze twee schattige balpennen niet laten liggen! €5,99/stuk.



Tot slot kocht ik nog iets voor in huis, namelijk een flessenstop (€7,99). Zeg nu zelf, deze is toch veel leuker :)? 



Zo, dit waren mijn aankopen van in Disneyland. 

Ben jij een Disney fan? 


Liefs Marelle 

Reacties

Populaire posts