Yankee Candle - Coffret Riviera Wax Melts

Ik ben verzot op kaarsjes! Het liefst zou ik elke avond geurkaarsjes laten branden. Een van mijn favoriete merken is Yankee Candle. Dit merk kan ik alleen online kopen. Dit vind ik zeer moeilijk omdat je nooit weet hoe de kaars ruikt aan de hand van de naam. Het is dus telkens een gokje als ik online bestel!

Onlangs ben ik naar Rijsel geweest. Meer bepaalt naar het winkelcentrum Euralille. Daar was er een winkeltje die plots Yanke Candle in hun gamma had! Ik was superblij om eindelijk eens zelf te snuffelen aan de kaarsen. Er was enorm veel keuze. Ik had een paar favorieten maar zelf ben ik onmogelijke kiezer. Meestal als iets kies, heb ik meteen spijt. 



Dus heb ik in plaats van een kaars een doosje met verschillende wax melts gekozen. Dit kan je laten smelten via een oliebrander. Het zijn zes verschillende geuren. Zo kan ik met meerdere geuren kennismaken. Elke wax melt zit er tweemaal in.



Summer peach. Ik vind dit dat deze wax niet zozeer ruikt naar perziken! Het ruikt zeer lekker, fruitig! Het ruikt ook een beetje naar snoepjes. Ik verlang om deze op te branden.

Orange splash. Deze ruikt sinaasappel maar dan ietsje scherper dan het fruit zelf. Ik vind dit niet zo'n toffe geur. Het ruikt iets te scherp. Misschien als deze brandt dat de geur wat milder is. 

Turquoise sky. Deze wax ruikt 'mannelijk'. Het is echt moeilijk om een geur te omschrijven met woorden! Er zit volgens mij eerder een kruidige noot bij.

Sea salt & sage. Dit vind ik echt een goede geur! Het ruikt naar een zachte parfum. Een beetje naar wasverzachter.
Riviera escape ruikt zeer fris! Ruikt naar de lente. 

Olive&thyme. Ik vind dat ik hier wel tijm in terugvind maar dan eerder subtiel. Het ruikt opnieuw zeer fris!
Als ik moet kiezen dan ruik ik het minst liefst orange splash. Zelf hou ik niet zozeer van citrus geuren. Ik zou zeker deze geur niet kiezen in een groter formaat!Algeheel ben ik zeer tevreden met deze geuren. Het zijn op zich een voor een frisse geuren. Ideaal om toch wat lentekriebels te krijgen!

Ik kocht dit setje voor €19,99




Liefs Marelle x







Reacties

Populaire posts