Persoonlijke ervaring met Vente-Exclusive


Goeiemorgen!

Vandaag schrijf ik over mijn ervaring met de webshop vente exclusive. Misschien hebben jullie hier al over gehoord of zelf iets gekocht. Wat is vente exclusive? Het is een webshop waar er iedere dag bepaalde deals zijn van verschillende merken verschijnen. 

Van kleren, handtassen, beauty, elektrische apparatuur tot babyspulletjes. Voor elk wat wils! Iedere dag komen er bepaalde deals bij en deze zijn meestal een kleine week geldig. Bij sommige betaal je wel of geen verzendkosten ( afhankelijk van het merk).

Je kiest wat je leuk vindt, stopt het in je mandje en dan zijn je goodies een halfuurtje gereserveerd. Dit is wat weinig want erna staan de producten gewoon weer vrij voor iedereen. Maar aan de andere kant is dit ook goed want zo weet je wat er nog vrij is en kunnen er geen problemen ontstaan bij overboeking! Bij je aankopen krijg je ook puntjes, je moet zoveel punten halen en dan krijg je een korting. Indien je andere mensen tot lid kan maken verdien je ook puntjes.
Eens je uw producten hebt betaald krijg je een bevestigingsmail, daarin staat ook wanneer uw pakketje wordt geleverd. Van mij was dit tussen 13 en 22 maart. Oké ik dacht ook eerst, wat zolang?! Maar ik kreeg mijn pakketje maandag 15 maart. Dus dat wachten valt echt goed mee.





Ik heb twee flesjes van het merk OPI besteld ( één van mijn favoriete merken als dan niet het meeste!). Deze komen uit een oudere collectie, dus vandaar zijn ze ook goedkoper. Ik heb er 9euro/flesje betaald, normaal betaal je ongeveer 15 euro voor een nagellak van OPI. Verder kocht ik ook nog een blush van T.LeClerc, deze vond ik te schattig dus moest ik het gewoon kopen!


Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Af en toe kijk ik eens via de app of er interessante deals zijn. Het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen, vele merken worden goedkoper verkocht dan in de winkels.


Liefs Margot xx

Reacties

  1. Ik heb een minder goede ervaring met een aankoop bij vente exclusive.
    We kochten 4 valiezen die het al na één reis begeven hebben. Scheuren en afgebroken wielen.
    Bekijk zelf het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, dat is jammer om te horen. Misschien kan je eens de klantendienst contacteren?

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts